Forum Klasy MICRO Strona Główna Forum Klasy MICRO


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Spotkanie IMCCA 03.12.2016
Autor Wiadomość
Bartek
Duża Gaduła
Bartosz Piotrowski



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 237
Skąd: Szczecin / Konin
Wysłany: Nie Gru 18, 2016 12:43 am   Spotkanie IMCCA 03.12.2016

W związku z brakiem naszego nadwornego kronikarza w osobie Rafała który buja się po Atlantyku, postaram się go chwilowo zastąpić.

W dniu 03.12.2016 w Francji, Annency odbyło się cykliczne spotkanie IMCCA, ale od początku...

W związku z tym że połączenie lotnicze z Szczecina jest słabe z Genewą która jest tylko 40km od Annency wybrałem się samochodem, optymista z wyboru myślałem że ponad 1400km zrobie w 10h po nielimitowanych autobanach w DE. Wyjechałem o 13 z Szczecina, już na Berliner ring stanąłem na 1,5h w korku, niecałe 50km dalej znowu na 1,5h w korku, potem szło już lepiej, gdyby nie posiłek w Niemieckim McDonaldzie, który średnio przeżyła moja żonka która postanowiła mi towarzyszyć i już w Szwajcarji stawaliśmy co chwilę by się “dotlenić”. Dojechaliśmy na 3:30 do Annency, hotel wykupiony na bookingu nie przyjmował rezerwacji na elektronicznym panelu w związku z tym przez następną 1h szukaliśmy jakiegoś noclegu, znowu rozczarowanie jak i nasz niedoszły hotel tak i wszystkie inne mają recepcje zamykaną ok 19 lub 20 więc w nocy nic nie znaleźliśmy w Annecy ani okolicy, dopiero o 5 rano w Albertville znaleźliśmy jakieś spanie - koniec 17h podróży.

A teraz do meritum.

Spotkanie cykliczne w założeniu służyło między innymi raportowaniu i tak, okazuje się że mamy 4 aktywne Państwa które są członkami które opłacają składki to: Francja, Germany, Rosja, Włosi, pozostałe Państwa w tym Polska w roku 2016 nie opłaciły składek więc nie powinny mieć prawa głosu w spotkaniach (decyzja po spotkaniu w Berlinie 2015).

W związku z w/w problemem na spotkaniu przegłosowano że jeśli dane Państwo członkowskie do końca marca danego roku nie uregulije składek będą pokrzywdzeni zawodnicy którzy na każdej imprezie Euro Micro jak i Mistrzostwach Świata będą musieli dopłacić do IMCCA 60Euro od imprezy, również Państwo będzie musiało wtedy zapłacić 150Euro

Polska i Słowacja zobowiązały się uregulować płatności za zaległy 2016 i nowy rok 2017 (dla niewtajemniczonych opłata od Państwa to 100Euro/rok).

Z raportów Państw w skrócie:
Francja duży rozwój minimum 22 do 38 łódek na kresce,
Słowacja powolny rozwój, około 10-12 łódek na kresce,
Niemcy, słabo, ale równo, są nowe osoby i pojawiają się nowe łódki 4-7 łódek na starcie,
Włosi, rozwijają się, ale nikt nie pomierzył ich konstrukcji,
Rosja, rezygnacja Yury’ego z prezes’ostwa, nowe władze brak komunikacji (nowe władze nie znają ENG)
Łotysze, nowe władze brak komunikacji, nie wiadomo co z MŚ 2019 Usma!?
Polska, wiemy jak jest...

Odnośnie wszyscy narzekają na brak łódek z rynku wtórnego (chodzi o nowe Flayer’y), natomiast wszyscy byli zgodni do udostępniania oferty łódek innych, żeby ludzie mogli znaleść cokolwiek - pracujemy nad tym.

Nast. punkt:
Ułożenie i praca nad jednym globalnym kalendarzem ogólnodostępnym redagowanym w zakresie danego Państwa, padło propozycja użycia Google Calendar - pracujemy nad tym.

Padła propozycja z mojej strony i Francisa z DE zmiany regulacji B odnośnie organizacji Euromicro (1/per państwo) i teraz jest tak że Francja, Niemcy, Rosja mają 2x EuroMicro z tym że bierzemy tylko jeden wynik najlepszy z danego Państwa.

Niemcy zorganizują drugie EuroMicro blisko Berlina, warto pojechać.

Na podstawie mojej propozycji została Zmieniona regulacja C dotycząca rankingu EuroMicro, tzn. dotychczas braliśmy pod uwagę załogi które zaliczyły chociaż jedną imprezę za granicą wynik = 23 załogi w EuroMicro 2016, moja propozycja przegłosowana bierzemy wszystkie załogi startujące w EuroMicro nawet jesli uczestniczyły tylko w swoim kraiowym evencie gdyby tak było EuroMicro miało by 96załóg w 2016.

Punkty następne to ściągnięcie ludzi z poza kontynentu Eurpopejskiego (problemy w ISAF), musimy mieć na MŚ kogoś innego kontynentu, mamy raporty z różnych Państw, np. Brazylia, Senegal, gdzie znajduje się sporo jednostek (niepomierzonych) które twierdzą że są Micro i padła decycyzja że możemy im ułatwić udział w MŚ wykorzystując budżet IMCCA i dotując ich start w kwocie 1000Euro/kraj.

Wybór władz:
Philippe Benaben FRA: President.
Francis Marx GER : VP West. Development
Bartosz Piotrowki POL : VP Central. IT solutions and Communication with ISAF
Jean Louis Hayes FRA : General Secretary
Mikhail Vvedenski International volunteer : Treasurer
Manfred Bauendahl GER : Chief Measurer

Następnym dużym punkt: Mistrzostwa Świata Annency 2017

pkt1. szacunki:
First estimate round the table:
France: 40 boats
Italy: 2 boats
Poland: 6-7 boats
Germany: 4 boats
Slovakia: 2 boats
Russia: 2 boats
Also boats are expected from Netherland, Serbia, Latvia

tak by to wyglądało jesli chodzi o frekfencje,

pkt2. przystań:

jest bardzo fajnie! piękne alpejskie jezioro, piękne krajobrazy, dwa slipy do wodowania samemu jeden z suwnicą, miejsca na przystani na 50 łódek żeby wyjść suchą nogą, a potem dokładają boje, organizowali w 2015 impreze na 140łódek Korsarze (5m) i dało radę, na miejscu sporo naszych Flayerów 3 i proto francuskich Europa 4 i inne konstrukcje nieznane mi.

sportowo, prezes yacht clubu, wieje zawsze słabo do bardzo słabo, wiatr włączany (spadowy) jest o 11:00 ;-)

pkt3. NOR

- przegłosowana zmiana regulacji A w przepisach Micro i wpisowe zostało ustalone na:
---- przed pierwszym lipca 220Euro - po 300Euro
- pomiary można wykonywać od 14:00 w piątek, głównym mierniczym Manfred (DE);
- jak ktoś chce przyjechać przed piątkiem prośba o informacje do biura regat
- piątek, sobota, niedziela dni pomiarowe pierwszy wyścig przygotowawczy o 11:00 w poniedziałek potem o 14:00 wyścigi normalne (punktowane)
- dodatkowa opłata 100Euro dla łódek pomocniczych/trenerskich
- zakaz kontaktu łódka pomocnicza - załoga (wszystko co załoga posiada powinna mieć na pokładzie - woda/prowiat/ubrania)
- wprowadzona zostaje dywizja Orgin jest to dywizja starych łódek które chcą uczestniczyć w MŚ, DE dostało zgodę na ich starą konstrukcję, Polska wstępnie dostała zgodę na konstrukcje które znałem pt. Mikropolka. Micropolo, Mosqito pewnie inne też można wyciągnąć z krzaków i pojechać na MŚ ;-) (żart)
- główny sędzia będzie z Francji ten co w Quiberon, France


pkt4. strona WWW:

strona już jest informacje jeszcze nie są ostateczne dam znać jak będzie skończona, adres to: http://microworld-2017.com

pkt5. Francuzi nie pomogą załogom znaleść miejsce pobytu, nt. mogą pomoc w weryfikacji tego co załoga znalazła sama

Został zatwierdzony kalendarz Euro Micro który został opublikowany tu:
http://micro-class.org/eu...sults-for-2017/

Prywatnie, pomierzyliśmy żagle swoje z Manfredem, atmosfera spotkania i przyjęcia super, będzie problem z brakiem jakiegokolwiek parkingu wokół przystani, gdy ktoś będzie miał dalej hotel, żonie się podoba więc jedzie ze mną na MŚ ;-) polecamy.

Powrót, zachaczyliśmy o Genewe (40km i to po drodze), udało się zrobić powrót w 11h (cała nocka jazdy).

Ja wybrałem drogę przez Szwajcarję gdzie trzeba kuić winiete 40Euro samochód i jeszcze jedną 40Euro na przyczepę, potem kawałek autostrady w FR koszt 19Euro (na bramkach automatycznych bez podziału na sam./przyczepa).

Jak coś mi się przypomni to napiszę.

Za wszystkie błędy ortograficzno/inne sorki..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 9