Forum Klasy MICRO Strona Główna Forum Klasy MICRO


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PUCHAR LATA KWIATÓW
Autor Wiadomość
FINKA 
Bywalec
PAULO


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 22
Skąd: OPOLE
Wysłany: Śro Lip 14, 2010 9:34 am   PUCHAR LATA KWIATÓW

1. TERMIN I MIEJSCE
Regaty będą w rozgrywane na Jeziorze Otmuchowskim w dniach od 17-18.07.2010 r.
2. ORGANIZATOR
Jacht Klub „OPTY” Otmuchów.
3. PRZEPISY
Regaty zostaną rozegrane zgodnie z „Przepisami” zdefiniowanymi w Przepisach Regatowych Żeglar-stwa ISAF 2009 – 2012 PZŻ.
4. KLASY
Regaty zostaną rozegrane w następujących klasach „EUROPA”, „OPTIMIST”, „OMEGA”, „JACHTY KA-BINOWE” i „WOLNA REGATOWA”. Warunkiem wyróżnienia i klasyfikacji klasy jest start i udział w całych regatach minimum 3 jachtów w danej klasie.
5. WARUNKI UCZESTNICTWA I ZGŁOSZENIA
5.1 W regatach mogą uczestniczyć zawodnicy posiadający uprawnienia wynikające z Kodeksu Uprawnień ISAF oraz następujące dokumenty, które należy przedstawić podczas procedury zgło-szeniowej:
- dowód wpłaty wpisowego (20 PLN od osoby);
- ubezpieczenie OC
- dowód rejestracyjny lub certyfikat jachtu
- patent upoważniający do prowadzenia jachtu.
- zgoda PZŻ na reklamy indywidualne,
5.2 Zgłoszenia do regat przyjmowane będą w dniu 16.07.2010r. w godzinach 18.00-20.00 w Biurze Re-gat na terenie Przystani JK „OPTY” w Otmuchowie i w dniu 17.07.2010 od godziny 08.00. Na dwie godziny przed planowanym startem do pierwszego wyścigu zostaje zamknięta lista startujących.
6. PROGRAM REGAT
Piątek 16.07.2010 - 18.00 – 20.00 Przyjmowanie zgłoszeń
Sobota 17.07.2010 - 08.00 – 11.00 Przyjmowanie zgłoszeń, 11.00 – Otwarcie regat, 11.55 – Sygnał Ostrzeżenia do I-go wyścigu dnia, 20.00 Żeglarski wieczór
Niedziela 18.07.2010 - 10.55 – Sygnał Ostrzeżenia do I-go wyścigu dnia, 15.00 uroczyste zakończenie regat.
7. PUNKTACJA
7.1 Stosowany będzie System Małych Punktów, wg Dodatku „A” PRŻ. W klasie „Wolnej” i „Jachty ka-binowe” nie przewiduje się stosowania formuł pomiarowych i wyrównawczych.
7.2 Planowane jest rozegranie 5 wyścigów. Przy rozegraniu już 1 wyścigu regaty uznaje się za ważne.
7.3 W przypadku rozegrania 5 wyścigów, 1 najgorszy rezultat zostanie odrzucony
7.4 Nie klasyfikuje się zawodników, którzy nie ukończyli żadnego wyścigu lub zostali w nim zdyskwalifi-kowani.
8. INSTRUKCJA ŻEGLUGI
Instrukcja Żeglugi będzie dostępna w Biurze Regat po zakończeniu procedury zgłoszeniowej.
9. TRASY
Regaty zostaną rozegrane na wewnętrznej i zewnętrznej trasie trapezowej.
10. SYSTEM KAR
Dodatek „P” PRŻ nie będzie miał zastosowania.
11. ZASTRZEŻENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
Wszyscy uczestnicy biorą udział w regatach na własną odpowiedzialność. Żadna z czynności wy-konana lub nie wykonana przez organizatorów nie zwalnia uczestników regat od ponoszenia odpo-wiedzialności za jakąkolwiek szkodę spowodowaną przez zawodnika lub jego jacht wynikającą z udziału w regatach.
12. NAGRODY
Zawodnicy, którzy zajmują miejsce 1 otrzymają puchar i nagrodę okolicznościową, 2 – 3 nagrody rzeczowe. Pozostali upominki.
13. PRAWO DO WIZERUNKU
Zgłaszając się do regat zawodnik wyraża zgodę na bezpłatne wykorzystanie swego wizerunku przez sponsorów podczas zdjęć, filmów i innych reprodukcji w czasie trwania regat oraz we wszystkich ma-teriałach dotyczących regat.
14. ZAKWATEROWANIE
Rezerwację noclegów i wyżywienia prosimy zgłaszać w terminie do 14 dni przed rozpoczęciem re-gat do kol. Czesława Gołębiowskiego tel.0 691 662 960.
 
     
robert 
Duża Gaduła
mBank.pl POL 720



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 235
Skąd: Łódź
Wysłany: Śro Lip 14, 2010 6:01 pm   

Paweł, ale wtedy są MP Micro..
Czy to znaczy, że nie będzie ciebie w Giżycku?
 
     
FINKA 
Bywalec
PAULO


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 22
Skąd: OPOLE
Wysłany: Czw Lip 15, 2010 9:44 am   

jestem w trakcie zdobywania uprawnień BE , nie mogę ryzykować tak długich tras samochodem z przyczepą 1300 kg bo to jak się okazuje o jakieś 550 za dużo i ostatnio jadąc do Powidza musiałem się trochę wykosztować żeby nie zabrali ni prawka. Dlatego podnosimy swoje morale na podrzędnych regatach gdzie "Finka" jest mistrzem i gwarantuje nam czołowe pozycje w rankingu ( nawet po przeliczeniach ) . To naprawdę fajne uczucie ... jak sam wiesz
 
     
Bartek
Duża Gaduła
Bartosz Piotrowski



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 237
Skąd: Szczecin / Konin
Wysłany: Czw Lip 15, 2010 10:50 am   

masz 1,3 tony lawetę ;D to ile waży finka? ;)

Przepisy mówią że można spokojnie na B ganiać z lawetą jeśli masa całego zestawu nie przekracza 3,5 tony masa przyczepy
- bez hamulca najazdowego max 750kg
- z hamulcem dmc pojazdu ciągnącego stanowi 1,33 dmc przyczepy

i oczywiście w dowodzie samochodu masz napisane ile może szarpnąć z hamulcem i bez

http://www.forumsamochodo...a,do,3500kg.jpg

policjanci zawsze chcą wstawić mandat, przerabiam to kilka razy w roku, mam w samochodzie zawsze ze sobą przepisy i zamykam im nimi wywody że coś niby jest nie tak, założę się że każdy z nas to przerabia (mówię o tych co nie mają B+E)



pozdr.
bartek
 
     
jurij
Duża Gaduła
POL-79 BEAVER


Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 162
Skąd: www.franta-franta.pl
Wysłany: Czw Lip 15, 2010 11:13 am   

Hej,
Zalezy jeszcze jaki masz "ciągnik". Chłopaki z FINKI mają o ile się nie mylę ciągnik o DMC w okolicach 3 ton:)...co w sumie z przyczepą daje więcej niz dopuszczalne 3,5 tony..sam przerabiałem ten problem z moim transporterem, który ma 2700dmc ..jesli masz kat.B to mozesz powiesic na haku przyczepę z ham. o dmc max 800kg :) - jesli wiecej to przekraczasz 3,5t dmc.
jest jeszcze opcja taka ze jesli masz auto które ma 3,5t dmc to mozesz powiesic na haku przyczepę "lekką" ale tylko do 750kg dmc.
taki skrót:)...kiedyś robiłem wywiad w komendzie wojewódzkiej ;)
 
 
     
Bartek
Duża Gaduła
Bartosz Piotrowski



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 237
Skąd: Szczecin / Konin
Wysłany: Czw Lip 15, 2010 11:52 am   

to by wiele wyjaśniało ;) nasz Sharan waży 2tony i mieścimy się z lawetką w przepisach ;)
 
     
FINKA 
Bywalec
PAULO


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 22
Skąd: OPOLE
Wysłany: Czw Lip 15, 2010 2:58 pm   

Toyota Hi-Lux 2750 kg + przyczepa 1300 kg = 4050 kg . Nie wiem jak to wygląda ale najnowsza wersja w/g instruktora z PZM-otu : zestaw max sam.3500 kg +przyczepa 750 kg = 4250 kg na kat. B , natomiast 3500 kg + 3500 kg = 7000 kg na BE. Z tego co wiem Palacz skasował Forda Explorera ciągnąc łajbę i BE jak najbardziej było wymagane ( na szczęcie je miał )
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9